Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

czwartek, 17 marca 2016

Skacz, skrzydła zbudujesz po drodze na dół...

Witajcie!
Jeszcze Wam się nie chwaliłam, ale dostałam się to teamu SnipArt i dzisiaj właśnie tam zapraszam na mój pierwszy post, w którym chciałam Wam pokazać, że tekturki SnipArt, świetnie nadają się również do mediowych projektów
:)
Z puszki po rybkach, przygotowałam trochę mroczny, mediowy shadowbox.
Aby środek był bardziej przestrzenny, dodałam tło "plaster miodu", gazę i całą masę szklanych mikrokulek w dwóch rozmiarach, płatków miki, różnego rodzaju brokatu i mgiełek.
Tekturkę umieściłam też nieco wyżej, co dodało jeszcze więcej przestrzenności, a na niej, przykleiłam dziewczynkę - aniołka, którą znajdziecie TUTAJ.
Zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć szczegółów
:)
I jeszcze jedno zdjęcie w pełnym słońcu, abyście mogli zobaczyć, jak pięknie błyszczy się cały środek 
:)
W pracy, wykorzystałam:
 Ramka z koronką #5
Swoją pracę, zgłaszam na:




Mam nadzieję, że będziecie podglądać bloga SnipArt, serdecznie zapraszam!
:)

7 komentarzy:

  1. Bajka! Mroczna, ale bajka:) I genialnie się mieni i połyskuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu 13arts!

    OdpowiedzUsuń
  3. Great work !! The background is absolutely beautiful!!
    Thanks so much for playing along with us at 13 Arts :)

    OdpowiedzUsuń
  4. <3 cudo !!!Dziękuje za udział w wyzwaniu 13 arts.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu w Scrapku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja kreatywność nie ma granic :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudeńko po prostu :). Dziękuje za udział w wyzwaniu Scrapka i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)