Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

czwartek, 3 marca 2016

Różowe LO

Witajcie!
Zapraszam Was serdecznie na nowe wyzwanie z mapką na blogu The Scrappy Sketches.
Dzisiaj mamy dla Was świetną mapkę do LO.
Koniecznie sprawdźcie jak wygląda!
A ja, tymczasem, pokażę Wam moje LO do tej mapki...
:)
Wymyśliłam sobie, że będzie różowe i takie też jest...
Jako bazę, użyłam różowego papieru z jednej z najnowszych kolekcji AltairArt - Ever and Always.
Użyłam również różowego taga z tej samej kolekcji.
Pozostałe dodatki, pochodzą  :)




Foto: http://www.wallpaperup.com/22596/nature_winter_landscapes_trees_snow_sunrises_sunsets.html
Do zobaczenia! 
:)

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)