Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

środa, 23 marca 2016

Metal Frame - Mixed-Media Metal Art

Witajcie!
Wśród piątkowych nowości SnipArt, pojawiły się świetne "trybikowe" ramki oraz bordery i narożniki. Ja, w ramach dzisiejszej inspiracji, mam dzisiaj dla Was nieco starsze trybiki, czyli - moje ulubione - mechaniczne serce.
Zabunkrowałam je metalem, zmediowałam przy pomocy mgiełek, a następnie zapakowałam w ramkę, którą też lekko zmediowałam srebrnym tuszem Splash. Zdjęcia niestety, robiłam bez szybki, ale oryginalnie, dodaję jeszcze szybkę, dzięki której, tworzy się dodatkowa głębia.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć...
Mam nadzieję, że spodoba Wam się w takim wydaniu...
:)
W pracy użyłam:
http://snipart.pl/mechaniczne-serce-p-342.html
Swoją pracę zgłaszam na:

6 komentarzy:

  1. Świetna praca. Radosnych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna praca ;))) z szybką, czy bez - efekt jest super ;))) dziękuję za udział w wyzwaniu CraftFun ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Ty to robisz? A ta ramka.... Ach, dziękuje z udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill. Pozdrawiam Daga

    OdpowiedzUsuń
  4. WOWO ŚWIETNE !!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTFun.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny efekt!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTFun :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne mediowanie i wspaniała praca! dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)