Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

czwartek, 10 marca 2016

Kartka z okazji Dnia Mężczyzny

Witajcie!
Marzec, to miesiąc, w którym obchodzimy Dzień Kobiet, ale...
Nie zapominajmy jednak, że w marcu jest też Dzień Mężczyzny i tak się składa, że ten dzień jest właśnie dzisiaj!
Nie mogło więc być inaczej...
Napatrzyłam się na na warstwowe męskie kartki Ikemo i postanowiłam i ja stworzyć podobną kartkę...
Oto efekty
:D
W męski klimat, świetnie wpasowują się papiery z różnych kolekcji AltairArt. Ja, jako główne papiery, użyłam: Shadow on the wall i Heart z kolekcji Tears in the rain oraz Cold/Fish eye z kolekcji Between Night and Day.
Dodatkowe elementy papierowe, takie jak tagi, wycięłam również z papierów AltairArt: Lost in space/Sand z kolekcji Falling Stars, First butterfly/Time z kolekcji Foggy Dew oraz Shadow on the wall z kolekcji Tears in the rain, a także z tego paska z kolekcji Made of stars.
Napis, wycięłam z paska z napisami z najnowszej kolekcji Ever and Always, a proporczyki z tego paska z kolekcji Between Night and Day.
Trybowe koło, umieszczone między warstwami, wycięłam ze świetnego, czarnego papieru Black Planet z kolekcji Hoist the colours.
W puste miejsca, poupychałam jeszcze trochę metalowych elementów..
Użyłam też świetnych, trybowych stempli
:)

Wszystkim Panom, życzę wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Mężczyzny!
:)
A swoją kartkę, zgłaszam na:


6 komentarzy:

  1. Rewelacyjna praca! W moim ulubionym stelu steam :) Dziękuje za udział w naszym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bomba! Cudowna kartka, fantastyczna kompozycja. Dziekuje za udział w wyzwaniu DIY.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja!!! Zapraszam na Candy do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka cudowna i dopracowana! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super praca! Piękne i wspaniale dobrane papiery. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)