Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

wtorek, 1 marca 2016

Kartka Wielkanocna z narcyzami

Witajcie!
Na blogu Skarbnicy Pomysłów rusza dziś nowe wyzwanie, zawiązane ze zbliżającą się porą roku.
Tematem wyzwania są bowiem, wiosenne kwiaty...

 

Mnie, wiosenne kwiaty, od razy skojarzyły się z Wielkanocą, więc przygotowałam kartkę o tematyce Wielkanocnej, pełną ręcznie robionych narcyzów i krokusów
Narcyzy takie robiłam również w zeszłym roku, tam też dowiecie się skąd pomysł na nie...
Róznica jest tylko taka, że w tym roku robiłam je z papieru czerpanego
;)
 
W kartce, wykorzystałam papiery AltairArt: Blue Monday oraz Springtime z kolekcji Foggy Dew, a także Lost in space z kolekcji Falling Stars, oraz Pillars of Creation/Nebula z kolekcji Made of Stars. Motylka wycięłam z paska tytułowego z nowej kolekcji Dreams Come True.
 
Dodatkowo, wykorzystałam napis Alleluja, który pomalowałam białym tuszem Splash, oraz białe, przepiórcze jajeczko.
 A grafika z kurczaczkami, to grafika od Janet.
 
W bukiecie, upchnęłam też kilka malutkich kwiatków "Sweetheart"
Wszystko, kleiłam na Magika i taśmę dystansową.
Mam nadzieję, że podoba Wam się moja interpretacja tematu...?
Po szczegóły wyzwania zapraszam na bloga SP, a Wy pokażcie Nam, jaka jest Wasza interpretacja.
;)

Swoją kartkę, zgłaszam na:

http://scrapikowo.blogspot.ie/2016/02/wyzwanie-lutowe.html

http://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2016/03/wielkanocnie-czyli-pierwsze-miszmaszowe.html


Pozdrawiam!
:)

11 komentarzy:

  1. och jaka piekna:), i cudne te kwiatuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak! to wiosna w pełni - podoba się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful spring card. Thanks for joining the Cheery Lynn Designs challenge. Best of luck to you.

    OdpowiedzUsuń
  4. Very sweet card. Just beautiful. Thanks for joining the Cheery Lynn Designs challenge. Best of luck to you.

    OdpowiedzUsuń
  5. Great card! Thanks so much for participating in the Cheery Lynn Designs Challenge this week and good luck.

    OdpowiedzUsuń
  6. Your card makes me smile it is such a happy card....beautiful colors, lovely design amazing flowers ❤❤❤ thank you so much for playing with us at Cheery Lynn Designs and good luck xxx Amy

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiało wiosną :) Bardzo lekka kolorystyka, przyjemna dla mojego oka :) Jajka moim zdaniem nie są łatwe do użycia w kompozycji ( przynajmniej ja mam z nimi problem ), ale u Ciebie wygląda to super! Dzięki śliczne za udział w pierwszym wyzwaniu Miszmaszowym. Pozdrawiam. Aga

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna karteczka, a kwiatki prezentują się pięknie! Dziękuję za udział w zabawie na blogu Miszmasz Papierowy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te kwiaty i cała kartka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)