Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

wtorek, 1 marca 2016

Kartka tagowa dla dziewczyny

Witajcie!
Niebawem Dzień Kobiet i właśnie z Naszym świętem, związane jest nowe wyzwanie na blogu Just Tag It.
Tym razem, należy przygotować pracę dla dziewczyny/kobiety...
:)
 Ja, przygotowałam kartkę tagową dla dziewczynki ze słodkim stemplem od Agaterii, który pokolorowałam kredkami akwarelowymi
Baza taga, to papier Body&Soul 01/02 od AltairArt 
Tym razem, użyłam też kwiatuszków kupnych oraz wyciętych z paska z elementami do wycinania od AltairArt
Z takich pasków, pochodzą również motylki, które wycięłam nożyczkami i dziurkaczami.
Kartkę, zgłaszam na:

- Wyzwanie #3 w Przydasie Pasjonaty - "Sukienka"
Do zobaczenia!
:)

4 komentarze:

  1. Urocza kartka- tag ! Świetne detale!Dziękuję za udział w wyzwaniu Przydasie Pasjonaty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, uwielbiam kolorowane stemple:)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Przydasie Pasjonaty, powodzenia:)
    Marzena DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! Dziękujemy za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Przydasi Pasjonaty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)