Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

środa, 10 lutego 2016

Zimowe LO

Witajcie!
Dzisiaj dzień moich inspiracji na blogu AltairArt.
Tym razem, moją inspiracją jest LO...
I choć za oknem, na zmianę, raz wiosna, raz zima, mam dla Was zimowe LO
:)
Jako baza, świetnie posłużył szary papier w kropeczki z nowiutkiej kolekcji Ever and Always. Ma gramaturę 250 g., więc spokojnie możecie na nim mediować 
:)
Przepraszam, będzie dużo zdjęć, ale nie mogę się zdecydować, które dać...
Media, które użyłam, to głównie media 13arts:
Kwiatuszka z koronki, zrobiłam sama...
Tekturkę - narty, możecie również kupić w Skarbnicy Pomysłów, pociapałam je białym gesso 
:)
Z innych mediów, użyłam srebrnego pudru do embossingu, grafitowej mgiełki Pentart, które niebawem powinny być w Skarbnicy i srebrnego Perlen Pen'a. Teraz zostawiam Was ze zdjęciami szczegółów
:)
LO, zgłaszam na:


Pozdrawiam
:)

7 komentarzy:

  1. Wspaniały! Pełen szczegółów, mroźny, zimowy layout. Dziękujemy za udział w wyzwaniu PaperConcept!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakby to ująć? Szczęka mi opadła... Mój faworyt. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Concept.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super praca. Mimo tak wielu materiałów wszystko jest spójne i tworzy piękną całość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo ciekawych, przykuwających wzrok szczegółów. Całość fajnie skomponowana, spójna. Piękna praca!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twojego scrapa!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna wielowarstwowość, cudne dodatki ... dziękuje za udział w wyzwaniu PR SZOK Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała praca, ile tu błysku! Dziękuję za zabawę w PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)