Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

wtorek, 16 lutego 2016

Zakochane serca na deskach

Witajcie!
Zapraszam Was na nowe wyzwanie w AltairArt.
Tym razem temat, to
"Deski, deseczki"
A to moja interpretacja pod postacią Walentynki dla mężczyzny
:)
Przygotowałam męską, "surową" kartkę Walentynkową...
Papiery z motywem desek, które użyłam w swojej kartce to The Old Cottage z kolekcji Holy Mountains oraz czerwone i czarne deseczki z motywem serwetek, z jednej z najnowszych kolekcji - Dreams Come True. Dodatkowo, użyłam Świetnego papieru The Heart z kolekcji Tears in the rain. 



Kartkę zgłaszam na:

Do zobaczenia!
:)

5 komentarzy:

  1. cudowna praca! idealna wręcz! dziękuje za udział w wyzwaniu Świata Stempli!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bombowy pomysł! Serduszka -lizaki zauroczyły mnie. Kolorystyka też ciekawa i ładne detale. Dziękuję za udział w wyzwaniu Świata Stempli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa karteczka,piękne kwiatki i serduszka !

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna walentynka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna karteczka :))
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)