Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

sobota, 20 lutego 2016

Thinking of You

Witajcie!
Mam nadzieję, że nie macie jeszcze dość moich miłosnych prac, bo mam dzisiaj dla Was jeszcze jedną miłosną pacę, w nietypowych kolorkach...
:)
Tag, przygotowałam do mapki kartkowej, z trwającego na blogu The Scrappy Sketches wyzwania, na które serdecznie Was zapraszam
:)
Do zrobienia tła taga, użyłam maski Agaterii oraz metalicznych farbek 13arts w kolorze zielonym i niebieskim, a także perłowej mgiełki turkusowej i białego tuszu Splash.
Dla ożywienia pracy, dodałam kilka cekinów w różnych kolorach...
Motylka z masy MS, którego dodatkowo, ozdobiłam błyszczącym dżetem 
I naklejka z miłosnym napisem...
Tag, zgłaszam na:

http://scrapek.blogspot.com/2016/02/wyzwanie-nr-43-kolory-ktore-lubie.html
http://like-chellenges.blogspot.com/2016/02/wyzwanie-13.html

Do zobaczenia!
:)

9 komentarzy:

  1. och:), jaki sliczny, taki lekki i wiosenny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kompozycja i śliczne kolorki. Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna praca :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Lemonade
    Pozdrawiam serdecznie, Paulina

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny, energetyczny ! dziękuję za wspólną zabawę na blogu I like challenges

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoich prac nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu....boski! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu I like challenges!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)