Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

piątek, 19 lutego 2016

Metal Heart - Steampunk Mixed-Media Art

Witajcie!
Luty, to miesiąc miłości, a ja mam dzisiaj dla Was - w ramach inspiracji dla Skarbnicy Pomysłów, nieco inną, miłosną inspirację...
Zobaczcie sami!
:)
Przygotowałam mediowe, steampunk'owe serce z trybików...
Do wykonania do użyłam tekturki rybiki oraz trybikowe serce od SnipArt, które najpierw pokryłam czarnym gesso 13arts...
Później dodałam kilka psików mgiełek Pentart, a także innych firm.
A na końcu przetarłam wszystko srebrnym i złotym tuszem Splas 13 arts.


Miejsce na pracy, znalazły też stare - "prawdziwie zardzewiałe" nakrętki od śrub,
a do klejenia, użyłam Magika oraz gel medium.
:)
Mam nadzieję, że Wam też spodoba się ta praca, tak jak spodobała się mi
:)

8 komentarzy:

  1. Jest zachwycająca, bardzo lubię takie metalowe efekty, a Ty zrobiłaś to doskonale!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow robi wrażenie! Super ten metalowy efekt.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio 75!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kołatka do metalowego serca :) Bardzo pomysłowe i oryginalne :) Dziękujemy za wspólną zabawę ze Scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Looks great , a beautiful entry to our theme.Thanks for joining us at Scrapki-Wyzwaniowo !

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful heart! Very good idea! Thanks for playing along with us at Scrapki-Wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  6. nooo niezłe... bardzo fajne serducho. dziękuję w imieniu Scrapki-wyzwaniowo za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Studio75 :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)