Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

niedziela, 7 lutego 2016

Mediowe serce

Hej, hej!
Niedawno, miałam przyjemność mediować razem z Aidą na jej warsztatach, w trakcie Dolnośląskich Warsztatów Craftowych, odbywających się we Wrocławiu.
Warsztatów było tyle, że ciężko było się zdecydować, które wybrać... 
Jedne z tych, które wybrałam, to warsztaty, na których wykonaliśmy małe, mediowe serce...
I właśnie dzisiaj Wam je pokażę...
:)
 Niestety, jak to na warsztatach, czasu mało, więc serce tylko zaczęłam...
Kończyłam je w domu...
:)
Oczywiście, pracowaliśmy na mediach i dodatkach 13arts, ale bijcie, zabijcie...
Nie jestem w stanie, teraz Wam powiedzieć jakich kolorów mgiełek użyłam...
:(
Za to, mogę pokazać Wam jeszcze kilka szczegółów pracy i z nimi Was zostawiam...
;)
 Na pozostałe pace z mojego mediowego weekendy we Wrocławiu, niestety, musicie poczekać bo muszę je na spokojnie skończyć, a swoje mediowe serce, zgłaszam na:

- Wyzwanie #2 w Studio75 - "Wyzwanie z sercem"
Pozdrawiam
:)

18 komentarzy:

  1. PRZECUDNE:)!!!!!napatrzec sie nie moge:)! buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna!!!
    Troszkę z zazdrością (ale taką zdrową) podglądam wszelkie prace mediowe, bo sama jakoś tak jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie "zmediowane" serduszko.:)Pozdrawiam i dziękuję za udział w Wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyjątkowe i niepowtarzalne.Dziękuję za udział w zabawie TDZ.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna praca, dziękuję za wspólną zabawę z TDZ

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne serducho! Fajnie, że przyłączyłaś się do wyzwania w Towarzystwie Dobrej Zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, jakie cudne!
    Dziękuję, że przyłączyłaś się do miłosnego wyzwania Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale magiczne serducho :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne serduszko. Dziękuję za udział w wyzwaniu Studia 75.

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing project! Thank you for joining us at Studio75 challenge!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)