Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

poniedziałek, 29 lutego 2016

Kocham GRUNGE, czyli mediowanie na blejtramie

Witajcie!
Luty, w tym roku był takim szalonym miesiącem i tak wiele prac Wam pokazywałam, że z tego wszystkiego zapomniałam Wam pokazać jeszcze jedną z prac zaczętych na warsztatach, podczas Dolnośląskich Warsztatów Craftowych...
Przy okazji CraftWawy (gdzie ponownie odbyły się takie warsztaty), przypomniało mi się, że zdjęcia są w komputerze i czekają na obrobienie, więc mam dzisiaj dla Was blejtram w stylu grunge, który zaczęłam na warsztatach Olgi, ale skończyłam w domu...
:D
Używałyśmy tutaj mediów 13arts, tekturek TricksArt oraz metalowych dodatków ScrapBerry's i Retro Kraft Shop.
Do skończenia i pokazania, została mi jeszcze jedna praca z warsztatów, również Olgi, ale narazie zostawiam Was ze zdjęciami szczegółów tego blejtramu.
Uprzedam, że będzie ich sporo...
;)







Swój blejtram zgłaszam na:

- Wyzwanie w Art-Piaskownicy - "Serce"
http://art-piaskownica.blogspot.com/2016/02/candy-na-walentynki.html
- Wyzwanie w Stonogi.pl - "Love is in the air"

Do zobaczenia jutro
:)

8 komentarzy:

  1. Pieknie! Grunge kojarzy mi sie z mrocznymi barwami, a u Ciebie wyszło lekko i słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. :Mechaniczne serce" z trybikami i skrzydłami do lotu - cudny blejtram. Dla mnie to nowość. Też się od Was uczymy. Dziękujemy za udział w naszym walentynkowym candy. Zespół AP

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna kompozycja i boskie kolory, dziękuję za udział w wyzwaniu Stonogi.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca z mnóstwem detali:) Dziękuję za udział w zabawie Art-Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. “Kubuś Puchatek” Milne Alan Alexander
    “– A jeśli pewnego dnia będę musiał odejść? –spytał Krzyś, ściskając Misiową łapkę. – Co wtedy?
    – Nic wielkiego. – zapewnił go Puchatek. – Posiedzę tu sobie i na Ciebie poczekam. Kiedy się kogoś kocha, to ten drugi ktoś nigdy nie znika”.
    Dziękuję za udział w zabawie Art-Piaskownicy Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. PIĘKNIE!!! DZIĘKUJĘ ZA UDZIAŁ W WYZWANIU AP :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)