Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

środa, 17 lutego 2016

FEEL FREE - Mixed-media Art

Witajcie!
Na blogu Just Tag It, rusza dzisiaj nowe wyzwanie...
Jego temat, to
WOLNOŚĆ...
Mam nadzieję. że pamiętacie o zmianach reguł wyzwań na tym blogu i o tym, że można zgłaszać teraz prace w różnych formach, byle by z użyciem taga...?
Taką właśnie formę wybrałam tym razem - dowolna z tagiem
:)
Przygotowałam malutki obrazek w technice mixed-media...
Musicie mi wybaczyć, ale tym razem, również nie jestem w stanie wybrać zdjęć, które wrzucić, więc będzie ich sporo...
;)
Tutaj dokładniej widać małego tag'a, którego umieściłam na pracy.
W mojej pracy, wolność, symbolizuj ptak uciekający z klatki, wiszącej w jakimś "Tajemniczym Ogrodzie"...
Dodam jeszcze tylko, że media, jakie użyłam, to głównie media 13arts, a także Pentart. Tekturki, to Wycinanka i Scrapiniec, a wszystkie kwiatuszki robiłam sama i już zostawiam Was z pozostałą częścią zdjęć
:)







Mam nadzieję, że dobrnęliście do końca oraz, że Wam się podobało
:)
Swoją pracę, zgłaszam na:

- Wyzwanie z Gościem #50 w Rapakivi - "Moodboard"
- Retromania #14 w Retro Kraft Shop
Pozdrawiam
:)

6 komentarzy:

  1. Przepiękna, magiczna praca! Dziękujemy za udział w Retromanii! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie, uwielbiam takie klimaty, każdy szczegół dopracowany. Dziękujemy za udział w Retromanii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna kartka, rzeczywiście jest jak tajemniczy ogród. :)
    Dziękuję za wspólną zabawę w Rapakivi. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)