Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

sobota, 20 lutego 2016

Art Journal 5/2016 - You Can Dance

Hej, hej!
Dzisiaj, po raz kolejny, goszczę zapraszam Was na bloga Papelii, gdzie już kolejny raz mam zaszczyt być gościem...
Tym razem przygotowałam dla Was, kolorową stronę Art Journal'a.
Kto myślał, że Papelia, to tylko tekturki i maski, to grubo się mylił!
Na mojej stronie, możecie zobaczyć świetne, jeansowe, kobiece nogi w szpilkach!
One również są z Papelii... Mają tam piękne wycinanki z jeansu i korka - koniecznie sprawdźcie!
Żeby nie było, maski też mają świetne! Tutaj, w użyciu, była maska w kółka koncentryczne...
A sposób wykonania napisu...? Napis wziął się po ostatnich warsztatach on-line Aidy.
Baaardzo mi się spodobał taki sposób i jest także u mnie... 
:)
Media użyte do kolorowania strony, to jak zwykle - media 13arts
a spódniczkę, wykonałam z czarnego papieru z kolekcji Holy Mountains od AltairArt
:)
Powolutku, zapełniam swój Art Journal i mam nadzieję, że z każdą kolejną stroną, mediowanie idzie mi coraz lepiej... Mam też nadzieję, że podobają Wam się te moje mediowania...
Bardzo miło było mi gościć na blogu Papelii, dziękuję za taką możliwość!

Stronę zgłaszam na:

(paleta Macareny)

Pozdrawiam
:)

8 komentarzy:

  1. Lovely! Thanks for playing with us at Mixed Media Warriors!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna strona. Przepiękne kolory i ogólnie forma :) Dziękuję za dołączenie do wyzwania w Mixed Media Warriors.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. It looks so cool and wonderful! Thank you for playing along with Mixed Media Warriors! Good luck!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczniutki journal :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Mixed Media Warriors! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. interesting and nice !!Thank you for playing along with Mixed Media Warriors!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely.Thank you for joining at Mixed Media Warrior Challenge#1

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wpis :)))
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam :) Dziękuję za udział w wyzwaniu w Scrapku. Pozdrawiam cieplutko Ewa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)