Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

wtorek, 26 stycznia 2016

Zlotowy identyfikator - 11DWC

Witajcie!
 Już za kilka dni, we Wrocławiu, obędzie się zlot scrapbookingowy - DWC.
Ja też na nim będę (na pewno w sobotę) i dla tych, którzy również tam będą, a chcieliby się tam ze mną spotkać i porozmawiać (o ile są tacy), mam niespodziankę...
Aby łatwiej Wam było mnie poznać, będę miała na sobie taki identyfikator...
Tylko, patrząc na niego, nie myślcie sobie, że popadłam w jakieś samouwielbienie...
Nie, nie... Nic z tych rzeczy..
:D
Kształt identyfikatora, związany jest z tegorocznymi wytycznymi odnośnie identyfikatora... 
Praca miała być związana ze Świętem Zakochanych, dlatego identyfikator jest serduszkiem...
Do zrobienia go, użyłam papierów AltairArt - różowego w różyczki 08, ze starej kolekcji Mother Love, deseczek (The Old Cottage) z kolekcji Holy Mountains oraz beżowego papieru z najnowszej kolekcji Dreams Come True.
 Największa "dzika róża", zrobiona przeze mnie, z białego papieru czerpanego...
Mniejsze różyczki - kupne
A tuż obok różyczek, para zakochanych gołąbków
i napis, identyfikujący mnie
"eMKa",
który złożyłam z literek z masy MS oraz tekturkowych literek, pomalowanych białym tuszem Splash!
:)
Ja jestem ślepawa i pewnie nie zobaczę nikogo, ale Wy, nie powinniście mieć problemu z rozpoznaniem mnie...
:)

Swój identyfikator, zgłaszam na:

- Konkurs na zlotowy identyfikator

- Zabawę "Fan miesiąca - styczeń" w Namaste
- Wyzwanie #1 w Studio75 - "Vintage"
- Wyzwanie #43 w CraftFUN - "Przestrzennie"
Do zobaczenia
:)

14 komentarzy:

  1. Świetny identyfikator , ja tez będę we Wrocławiu w sobotę, może wpadniemy na siebie na warsztatach albo na zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Może akurat uda nam się spotkać :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. mój identyfikator jeszcze w powijakach ;)) ale mam nadzieję, że i tak uda nam się gdzieś spotkać ;)) dziękuję za udział w wyzwaniu CraftFun ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego! i do zobaczenia na zlocie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna,romantyczna praca ;) dzięki za udział w wyzwaniu CraftFun, Aśko_DT

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca :) dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTFun.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny identyfikator - przyjemności na zlocie!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny identyfikator. Będę w niedzielę ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful! Thank you for joining us at Studio75 challenge!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale sliczny :) Dziekujemy za wspolna zabawe z Namaste :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)