Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

sobota, 2 stycznia 2016

Z sówką

Witajcie w Nowym Roku!
Mam nadzieję, że spełnią się w nim wszystkie Wasze i moje marzenia
:)
Z Nowym Rokiem, czas na nowe wyzwanie w Skarbnicy Pomysłów.
Po szczegóły, zapraszam oczywiście na bloga SP, ale mogę Wam podpowiedzieć, że tym razem zapraszamy Was do zabawy w bingo
:)
Ja, wybrałam linię:
METALOWY ELEMENT - NAPIS - SERWETKA
i przygotowałam kartkę dla małego miłośnika sówek
:)
Do zrobienia tej kartki, użyłam głownie papierów AltairArt: arkusz w kropeczki - Blue z najnowszej kolekcji Ever and Always, Blue Monday z kolekcji Foggy Dew, który świetnie nadaje się do eleganckich prac, ale - jak doskonale widać na tej kartce, można go również wykorzystać w innych pracach, np. dziecięcych. Girlanda i balonik, to papiery: Stars, Dusk oraz Lemon Tree, a także Red.
Najważniejsza ozdoba kartki, to śliczna, warstwowa, tekturkowa sówka, którą lekko potuszowałam i  dodałam jej duże ruchome oczy oraz zieloną, piankową kokardkę, aby była jeszcze bardziej słodka...
:D
Mój metalowy element, to łańcuszek, na którym zawieszona jest girlanda...
:)



Po szczegóły wyzwania, zapraszam na bloga SP
Do zobaczenia!
:)

4 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)