Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

niedziela, 31 stycznia 2016

Ramka z sercem - gościnnie dla Papelii

Witajcie!
Dzisiaj mam przyjemność gościć na blogu Papelii.
Znalazłam się tam dzięki ramce, którą wygrałam wyzwanie, więc jako gościnna projektantka, postanowiłam również przygotować ramkę...
:)
Ta ramka jest zdecydowanie inna. Choć również użyłam w niej szpatułek laryngologicznych, jest większa, mocno mediowa i w stylu Vintage, przecierana... 
Główny motyw, który znalazł się w ramce, to serce, zrobione przy pomocy maski. Umieściłam je na mediowym tle w dość mocnych, "brudnych" odcieniach brązu, złota oraz ciemnej czerwieni...
Ramkę, ozdobiłam narożnikami z foremek MS oraz jednym (mniejszym) z dwóch, ślicznych ornamentów z tego zestawu DF02.
Gdzieniegdzie, pochlapałam trochę czarnym i białym tuszem
Całą ramkę "przetarłam" dla efektu postarzenia...
Mam nadzieję, że Wam się podoba...?
:)

Ramkę zgłaszam na:

10 komentarzy:

  1. Jest prześliczna :) Bardzo mi się podoba :) Efekt mediowy wygląda niczym marmur :) Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful! Thank you so much to joining us at Studio75 challenge! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wonder piece!!! Thanks for playing alone with us !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa praca :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Filigranek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca !!! :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i bardzo pomysłowa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała ramka, bardzo mi się podoba efekt postarzenia w tle, w tych zakamarkach, piękny efekt, dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)