Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

niedziela, 31 stycznia 2016

Mini LO - My heart belongs to You

Hej, hej!
Na blogu The Scrappy Sketches, pojawiło się nowe wyzwanie, a wraz z nim nowa mapka do LO.
Po szczegóły wyzwania, jak zwykle - zapraszam na bloga TSS.
A ja, do naszej mapki, przygotowałam mini LO. Mini, bo ma wielkość 15cm x 15cm
:)
Media, których użyłam, to oczywiście, głownie media 13arts - białe gesso, gel medium oraz farbki : Matt Salmon, Matt Rasberry i Matte Pink, a także Splash Ink Gold.
Główna ozdoba, to ramka z foremki MS, w której umieściłam lekko wytarte serduszko... A spostrzegawczy, zobaczą pod nim ozdobną blaszkę oraz wzór z maski TricksArt...
Na ramce, przysiadły dwa zakochańce.
Przybrudziłam je lekko, aby wpasowały się w styl Vintage...
Dla uzyskania bardziej intensywnych kolorów, użyłam jeszcze jaskrawej pomarańczowej i różowej mgiełki innej firmy.
 Od 13arts, użyłam także szklanych mikrokulek w dwóch rozmiarach oraz drobnych koralików "z odzysku"
Kwiaty - robione ręcznie
:)
Jeszcze napis...
...kilka cekinów i kropelek...
I gotowe! 
Przepraszam troszkę dużo zdjęć było, ale mam nadzieję, że warto było obejrzeć wszystkie i, że Wam się podoba...?
:)
Swoje mini LO, zgłaszam na:


Serdecznie zapraszam do zabawy z naszą mapką!
Do zobaczenia!
:)

6 komentarzy:

  1. Beautiful! Thank you so much to joining us at Studio75 challenge! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh my I love the softness of this piece!!! Thanks for playing alone with us !

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna z niezwykłą kompozycją:)
    Dziękuję za wspólną zabawę w Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam i wiesz o tym :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu CO!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)