Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

niedziela, 17 stycznia 2016

Kwiatki i kropki

Witajcie!
Na blogu AltairArt, ruszyło właśnie pierwsze w tym roku wyzwanie "Kwiatki i kropki".
Na tę okazję, przygotowałam kartkę dla Małej Księżniczki...
:)
Papiery, które użyłam do tej kartki, to dwa papiery z kolekcji Made of Stars - Nebula i Event Horizon - i to są moje kropki... Kropki, można też znaleźć na skrzydełkach i spódniczce myszki
:)
 Dodatkowo, użyłam także zielonego papieru Meadow, z kolekcji Between Night And Day, z którego wycięłam niektóre listki.
Kwiatki robione są ręcznie, przeze mnie...
Mniejsze zrobiłam z kwiatków wyciętych dziurkaczem, 
a większe wykrojnikiem...
Motylki wycięłam dziurkaczem z różnych pasków z motylkami do samodzielnego wycinania...
Dodałam jeszcze napis i malutką koronę z masy MS...
oraz kilka perełek dżetów
:)
Po szczegóły wyzwania, zapraszam na bloga AltairArt

A swoją kartkę zgłaszam na:

The lines I choose is:
Lilac - Flowers - Wings (little wings is on the image) 
and 
Wings - Pink - Pearls

Do zobaczenia!
:)


7 komentarzy:

  1. wow very nice! Thanks for joining us at Creaine Challenges. Good luck.
    bye Ine

    OdpowiedzUsuń
  2. A beautiful card,thanks for joing us at Creaine challenges.
    Hugs Corrie

    OdpowiedzUsuń
  3. What a nice card, thanks for joining us at Creaine challenges....

    Greetings Bea(DT)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne i piękne, powiało wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful card! Nice that you join the challenge at Creaine.Regards, Ditta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)