Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

sobota, 16 stycznia 2016

"Ciepły" tag...

Witajcie!
Na dworze, za moim oknem, mróz i śniegu po kolana, a na blogu Just Tag It "Ciepło"...
Taki właśnie jest temat nowego wyzwania!
Co prawda, od stycznia, zmieniły się troszkę zasady i możecie zgłaszać prace w różnej formie, byle z użyciem tag'a, ale ja zrobiłam tradycyjnego tag'a...
:)
Moje "Ciepło", to mediowe tło w cieplutkich kolorach miodu, oraz gorąca herbata z miodkiem w kolorowych filiżankach... 
:)
Z ciepłym latem, kojarzy się również pszczółka, latająca tuż nad filiżanką...
...którą ozdobiłam dodatkowo kroplami mojej ;magicznej" białej farbki...
Jeszcze kilka zdjęć szczegółów...

Mam nadzieję, że za sprawą tego tag'a, zrobiło Wam się ciepło...?
:)
Tag, zgłaszam na:


Pozdrawiam
:)

6 komentarzy:

  1. ciepło, ciepło, gorąco!
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. It's such a pretty tag! Thank you so much for playing at ScrapBerry's!

    OdpowiedzUsuń
  3. Funny and cute! I like it really! Thank you for playing along at ScrapBerry’s!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)