Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

niedziela, 24 stycznia 2016

Art Journal 2/2016 - Serce z piersi się wyrwało

Witajcie!
:)
Dzisiaj mam dla Was moją drugą w życiu stronę Art Journal'a - tym razem, jest to bardzo młodzieżowy wpis. I choć nie ma tam żadnego serca, spokojnie można zatytułować ją 
"Serce z piersi się wyrwało" 
bo jest o tym, jak bardzo może tęsknić serce...
Mediowe tło, zrobione przy pomocy mediów 13arts i Penart...
Reszta, rysowana i pisana ręcznie...
Słowa, które wypisałam, to tekst piosenki, którą bardzo lubiłam w młodości...
Dodałam jeszcze tylko napisy z wykrojnika i z naklejanego alfabetu...
Na koniec, dodałam kilka chlapnięć i stempli...
Dodam, że spodobało mi się mediowanie w Art Journal'u, więc mam nadzieję, że się nie pogniewacie, jeśli częściej będę wrzucać zdjęcia wpisów...?
:)
Ten wpis zgłaszam na:


Do zobaczenia!
:)

4 komentarze:

  1. Fantastyczna strona. I taka osobista :) a piosenkę pamiętam. Miała fajny klimacik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, superowa strona. I świetny pomysł, że ten art journal ma taki format.
    Ta piosenka to był hicior. Tylko po pewnym czasie już nużyła...;)
    Bardzo mi się podoba całość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Project Prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love this page! So beautiful design and style!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)