Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

wtorek, 1 grudnia 2015

Wyzwanie - scrapowa ozdoba świąteczna

Cześć!
Dzisiaj zapraszamy Was na kolejne wyzwanie na blogu Wyzwania nie-kartkowe
Tym razem tematem jest 
SCRAPOWA OZDOBA ŚWIĄTECZNA 

Moja inspiracja, to świąteczny stroik na stół.
Zrobiłam go z tektury, pomalowałam i ozdobiłam sztucznymi gałązkami oraz ręcznie robionymi kwiatami i papierowymi liśćmi. Dodałam także brokatową gwiazdkę i kilka malutkich srebrnych gwiazdek a także owoce głogu. Na końcu dodałam białe gesso. 
:)
Kilka szczegółów:


Po szczegóły wyzwania, zapraszam na bloga WNK
A swoją ozdobę, zgłaszam na:

- Wyzwanie #10 w Paper Concept - "Bożonarodzeniowy Wieniec"
(mój malutki wieniec znalazł swoje miejsce na stroiku)
Do zobaczenia!
:)

2 komentarze:

  1. Wspaniały, na pewno będzie wyjątkową dekoracją świąteczną. Dziękujemy za udział w wyzwaniu PaperConcept.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)