Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

środa, 16 grudnia 2015

Świąteczne zawieszki

Witajcie!
Na blogu Skarbnicy Pomysłów wciąż trwa jeszcze wyzwanie
"Świątecznie i niekartkowo".
Jako przypominajkę, przygotowałam kilka zawieszek do ozdobienia choinki lub mieszkania, drzwi, itp.
:)
Dwie z nich - płaskie gwiazdki, zrobiłam, wykorzystując Origami i papier Spring Time z kolekcji Foggy Dew od AltairArt. Ozdobiłam je kwiatem z czerwonej wstążki oraz błyszczącym dżetem.
:)
Trzecia, to gwiazdka trójwymiarowa
:)
Do jej zrobienia, użyłam papieru Stars od AltairArt oraz papieru Śnieżny Dzień 01 od Bee Scrap
:)
Gwiazdkę, ozdobiłam świąteczną grafiką, śnieżynką oraz kokardką z dzwoneczkiem
:)


Do zobaczenia!
:)

4 komentarze:

  1. Piękna ozdoba - dziękujemy za udział w zabawie z CherryCraft :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zawieszki!
    A najfajniejsze jest to, że w nieoczywistych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urzekająca zawieszka z bardzo ciekawą i oryginalną grafiką. Pozdrawiam. Kasia/DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne delikatne zawieszki. Podziwiam zdolności w składaniu origami- próbowałam - dla mnie to czarna magia:)
    Życzę pomyślności w 2016 roku i dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)