Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

wtorek, 22 grudnia 2015

Świąteczna ozdoba - ramka

Witajcie!
Dzisiaj dzień moich inspiracji do wyzwania
"Scrapowa ozdoba świąteczna",
na blogu Wyzwania Nie-Kartkowe i chciałabym pokazać Wam moją ozdobę świąteczną.
Ramkę - do powieszenia lub postawienia...
:)
Do zrobienia ramki z szyszkową choinką, zainspirowały mnie warsztaty on-line z Aidą. Tylko Aida, robiła blejtram, a ja wykombinowałam ramkę ze szpatułek laryngologicznych ("zbitych" pinezkami stolarstkimi), które możecie kupić za grosze w sklepach medycznych
:)
Do zrobienia ramki, oprócz szpatułek i modrzewiowych szysze, użyłam: tektury introligatorskiej, papieru scrap - Deseczek od AltairArt, oraz gazy i włosków sizzalu...
Użyte media, to głównie media 13@rts.
Szyszki, po przyklejeniu, popaciałam gel medium oraz białym gesso i posypałam różnymi rodzajami drobnego brokatu... 
Dodałam kilka drobniutkich gwiazdek, 
...perełki, srebrne koraliki i szklane kryształki, a także brokat hologramowy 
Tekturkowy napis Silent Night, pomalowałam białym tuszem Slpash!
A na koniec, zrobiłam nim trochę chapnięć
:)

Ramkę, zgłaszam na:


To mój ostatni post przed Świętami, więc na zakończenie, chciałabym życzyć Wam 
Zdrowych, Spokojnych i Wesołych Świąt!
:)

Do zobaczenia po Świętach!

11 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba. Gratuluje pomysłu. Z pozdrowieniami od DT Papelii- Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Praca rewelacyjna ;) Zdrowych i Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie deseczkowo-leśne prace! :) dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna praca! Dziękuje za udział w wyzwaniu eko-deco

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieźle to sobie wykombinowałaś;) Dziękuję serdecznie za udział w wyzwaniu Daget -Art DT Papelia

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała choinka, baaaaaaaaaaaaardzo mi się podoba, dziękuję za udział w wyzwaniu Papelii

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowa dekoracja! Świetnie zmediowana.
    Życzę wszelkiej pomyślności w nowym Roku!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Artimeno!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna pomysłowa ozdoba.
    Kasia/DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tę choineczkę :)Dziękuję za udział w wyzwaniu i pozdrawiam!
    Anna/DT Eko - Deco :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)