Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

poniedziałek, 28 grudnia 2015

Pada śnieg...?

Witam
Was Świętach!
Mam nadzieję, że wszyscy się objedli, ale nie boli nikogo brzuch i nie poszło nikomu nie tam gdzie trzeba
;)
Dzisiaj mam dla Was jeszcze jedną po-świąteczną kartkę do pokazania.
Wbrew temu, co dzieje się za oknem, jest to kartka mocno ośnieżona, a w shaker box'ie latają prawdziwe płatki śniegu
;)
Kartkę zrobiłam na podstawie warsztatów on-line Olgi, używając papierów różnych firm.
Zaczynając od pierwszej warstwy są to: Passion od AltairArt, Świąteczne życzenia 02 i 01 od LemonCraft
Domki i choinki, wycięłam z papierów: Passion, Jungle oraz Creme Brulee od AltairArt
Niestety nie mam wykrojnika z takimi malusimi choinkami, wycinałam je ręcznie, wiec każda choinka, to inna odmiana 
:P
Poinsecja, robiona przeze mnie
:)
Pod poinsecją, niespodzianka - ośnieżone, modrzewiowe szyszki 
:D
I wszędzie... Śnieg... Śnieg... Śnieg... Zrobiony głownie, przy pomocy mediów 13@rts, a którego tak bardzo brakuje w tym roku...
:(
Śnieżynki, zrobione przy pomocy maski oraz gessa 13arts, a w shaker box'ie - cekiny, mikrokulki różnej wielkości, różnego rodzaju brokat od 13arts
:)
Na koniec kilka chlapnięć białym tuszem Splash!
:)

Kartkę zgłaszam na:



Do zobaczenia!
:)

7 komentarzy:

  1. Przepiękna praca - dziękujemy za udział w Filigrankowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to się nawycinałaś, ale warto było :). Dziękuję serdecznie za udział w wyzwaniu Daget -Art DT Papelia

    OdpowiedzUsuń
  3. O wow, jaka bogata, zimowa praca, podziwiam i całokształt i wszystkie detale, dziękuję za udział w wyzwaniu Papelii

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudnie skomponowana i wypracowana karta. Może przywoła snieg ?! :)
    Pozdrowienia do DT Papelii- Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna jest ta kartka! Dziekujemy za udzial w wyzwnaiu SNipArt

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna praca, piękna kompozycja, detale...nic dodać , nic ująć, super!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)