Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

czwartek, 17 grudnia 2015

Odskocznia od Świąt

Witajcie!
Na blogu AltairArt, ruszyło właśnie nowe wyzwanie. 
Tym razem bawimy się z mapką. 
Po szczegóły, zapraszam na bloga.
:)
 Mapka jest prosta i przyjemna, potraktowałam ją więc jako odskocznię od świątecznych prac.
Do jej zrobienia, użyłam jeszcze cieplutkiego papierka z nowiuśkiej kolekcji AltairArt Ever and always w kolorze Pink, a także papieru Wild Geese z kolekcji Foggy Dew
Motyle wycięłam z tego paska.
 Główną ozdobą kartki jest bukiet, złożony z różnego rodzaju, ręcznie robionych kwiatów, mojego pomysłu,
a także, płaskich kwiatów, wyciętych z tego paska...
 Udało mi się jeszcze upchnąć na kartce koronkę, mnóstwo pręcików...
 I kolorowe motyle
:)

Po szczegóły wyzwania z mapką, zapraszam na bloga

A swoją kartkę zgłaszam na:


Pozdrawiam
:)

6 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona Twoją kartką, jest przepiękna i na dodatek w moich ulubionych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craftowego Ogródka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)