Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

środa, 30 grudnia 2015

Magic Time - LO

Witajcie!
Załoga The Scrappy Sketches, zaprasza dzisiaj na drugie wyzwanie LO z mapką.
Tym razem przygotowałam takie trochę romantyczne, trochę vintage, LO
:)
Muszę powiedzieć szczerze, że z początku bałam się LO na białej kartce... 
Ech.. Już nie wspomnę o tym, jak bardzo w ogóle bałam się LO...
;)
I ku własnemu, wielkiemu zdziwieniu, kolejne próby LO, robię właśnie na białych bazach!
Tym razem, na warsztat, wzięłam zdjęcia w sepii, z Kazimierskich wąwozów zwiedzanych latem...
Ale nie tylko z tych najczęściej uczęszczanych, ale także z tych omijanych szerokim łukiem...
;)
Oczywiście, użyte media (gesso clear, gel medium, pasta strukturalna), pochodzą głównie z 13@arts...
Tym razem wykorzystałam różne odcienie różu, brązu i fioletu, a także perłowy róż,
 i czerwień oraz złoto i srebrny grafit...
Dodatkowo, wykorzystałam także złoty brokat różnej grubości oraz złote mikrokulki...
Piękne motyle wycięłam z arkuszy AtlairArt z motylami...
Niektóre wycięłam dziurkaczami i pomalowałam opalizującym... Lakierem do paznokci... 
A innym, potuszowałam brzegi złotym tuszem...
;)
Pochlapałam też troszkę złotym tuszem Splash!
Użyte stemple, pochodzą ze Stamperii i Primy
:)
A tekturki to TricksArt i Mamuna
:)
Jeśli chcecie wiedzieć jak wygląda nasza mapka, zapraszam na bloga The Scrappy Sketches, a swoje LO, zgłaszam na:



Jest to mój ostatni post w tym roku, chciałabym więc życzyć Wam 

Szampańskiej Zabawy Sylwestrowej
oraz
Szczęśliwego Nowego Roku!

Do zobaczenia, w Nowym Roku!
:)

4 komentarze:

  1. Przepiękna praca - dziękujemy za udział w Filigrankowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i bardzo klimatyczne LO

    OdpowiedzUsuń
  3. Magia w najczystszej postaci!! Dziękuję za udzial w naszym wyzwaniu w Scrap Around The World!

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful foto and faboulos layout!Thank you for playing along with us at SATW this month! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)