Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

piątek, 4 grudnia 2015

Czekając na Św. Mikołaja...

Witajcie!
Troszkę przynudzam - musicie wybaczyć...
Ale mam dzisiaj dla Was znowu kartkę świąteczną...
:D
 Tym razem, jest nietypowa jak na kartkę zrobioną przeze mnie, bo nie ma ani jednego kwiatka...
Do zrobienia jej, użyłam papieru, o którym już wcześniej wspominałam, że świetnie nadaje się do świątecznych prac, a mianowicie Passion z kolekcji Night & Day, a także deseczki, które lekko przyciemniłam tuszując oraz papier zapowiedź, który na mojej kartce, świetnie sprawdza się jako tapeta. Jego też potuszowałam brzegami...
;)
 Jest za to piękny kominek, na którym już na Św. Mikołaja czekają skarpety...
Chyba nie muszę tłumaczyć jak go zrobiłam, ale mogę dodać, że użyłam do tego maski murka, brązowego i czerwonego tuszu oraz aplikatorów do tuszowania.
Tekturkowe skarpetki, które dostałam kiedyś gratisem do zamówienia w TricksArt, pomaziałam białym tuszem Splash!
:)
 oraz zegar, wycięty z paska Magiczny czas 07 (tylko z moją tarczą), który niebawem wybije godzinę rozpoczęcia Wigilijnej wieczerzy...
Listki dookoła troszkę podkolorowałam, aby były bardziej zielone
:)
 W rogach, dodałam jeszcze stemplowany i kolorowany ostrokrzew...
:)

Kartkę zgłaszam na:

- Wyzwanie listopadowe Latarni Morskiej

- Wyzwanie #30 w PR SZOK - "Coraz bliżej Święta!"

- Wyzwanie #7 w Dream Craft - "Kartka Świąteczna"

Do zobaczenia!
:)

7 komentarzy:

  1. świetna i bardzo oryginalna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjna i bardzo pomysłowa karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fenomenalny kominek, obrazek jak z Wigilijnej Opowieści :)Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Delikatna i śliczna :) Dziękuję za zgłoszenie jej do wyzwania Dream Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)
    Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)