Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

wtorek, 17 listopada 2015

Zimowy tag

Witajcie!
Na blogu Just Tag It ruszyło własnie kolejne wyzwanie, tym razem temat, to CZAS...
To moja propozycja... Tag zrobiony z papieru Bee Scrap - Śnieżny dzień 02. Ja je wygrałam jakiś czas temu, a Wy możecie kupić w Skarbnicy Pomysłów
:)
Papier jest śliczny sam w sobie, więc nie trzeba dużo dodatków... 
Dodałam tylko troszkę śnieżynek przez maskę 13arts "Greetings"
Tekturkowy budzik pomalowałam białym Splash'em...
Dzwoneczki budzika posypałam srebrnym brokatem, a ptaszynę
i napis pociapałam białą pastą modelującą i posypałam opalizującym brokatem...
Całość wygląda na mocno zmrożoną...
Mam nadzieję, że Wam się podoba
:)
Zapraszam na bloga Just tag It po szczegóły wyzwania, a swojego taga, zgłaszam na:

- Cheery Lynn Designs #211 - "Tag. You're it!"
( I used Snowflakes C146)

- Wyzwanie #10 w I like challenges - "Dowolna praca zimowa"

- "Świąteczny tag" w PWC

Pozdrawiam
:)

6 komentarzy:

  1. super zimowy Tag..! Dziekuje za udział w wyzwaniu PWC!

    OdpowiedzUsuń
  2. What a beautiful winter themed tag! Thanks so much for participating in the Cheery Lynn Designs Challenge this week and good luck.

    OdpowiedzUsuń
  3. Love your tag and all the techniques you have used on it. The snowflake in the centre of your clock is a lovely finishing touch as is the snow on your little bird. Thanks for joining in the challenge at Cheery Lynn Designs and good luck.
    Julie x

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny, zimowy, dziękuje za udział w zabawie na blogu na I like Chellenges

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)