Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

poniedziałek, 30 listopada 2015

The Scrappy Sketches - Challenge #1

Witajcie!
Dzisiaj pochwalę się nową przygodą bo mam zaszczyt być wśród wspaniałego zespołu nowego bloga wyzwaniowo-mapkowego
The Scrappy Sketches
Koniecznie sprawdźcie, kto jeszcze znalazł się w DT!
Bedą pojawiać się tam mapki do LO i mapki kartkowe, więc każdy znajdzie coś dla siebie
A już dzisiaj, zapraszamy na pierwsze wyzwanie z mapką LO!
A to, moje LO do niej...
:)
Tym razem, na warsztat wzięłam zdjęcie maluśkiego misia, zrobionego przeze mnie na szydełku
:)
Do zrobienia tła, użyłam produktów 13arts - białe gesso, gesso clear, biały tusz Splash oraz różne odcienie niebieskich farbek. Użyłam też średnich mikrokulek oraz sizalowych włosków
Dodatkowo, użyłam papierów AltairArt i UHK
oraz drewnianych serduszek z Eko-Deco

Pokaże Wam jeszcze mapkę, a po szczegóły wyzwania, zapraszam na bloga
The Scrappy Sketches!

Swoje LO, zgłaszam na:

- November Challenge on SATW - Moodboard

Do zobaczenia
:)

4 komentarze:

  1. Śliczny scrap! I cudownie te serduszka wkomponowałaś! Dziękuję, że bierzesz udział w wyzwaniu na Scrap Around The World i powodzenia z nowym blogiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł z akcentami w tle! Super kolorystyka! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrap Around The World!

    OdpowiedzUsuń
  3. Very nice! And so sweet!) Thank you for playing along with us at Scrap Around The World! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Adorable layout! Love the texture and colors! All the best from SATW! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)