Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

wtorek, 10 listopada 2015

Na różowo

Witajcie!
Jako inspirację dla AltairArt, mam dzisiaj dla Was komplecik - kartka plus pudełko, na Chrzest Święty dziewczynki.
:)
 Na takie prace świetnie nadaje się różowy papier AltairArt, w kropeczki lub dla chłopca - niebieski papier w kropeczki (obydwa papiery będą niebawem dostępne w Skarbnicy Pomysłów). Aby kartka była bardziej elegancka, dodałam papier Wild Geese z kolekcji Foggy Dew.
 Główną ozdobą kartki jest tekturkowa, ażurowa sukieneczka, którą dodatkowo ozdobiłam perełkami i diamencikami.
Po obu stronach ramki, dodałam małe bukiecki dopasowane kolorystycznie, 
a także napis.
Znalazło się też miejsce dla kilku błyskotek...
;)
 Mam nadzieję , że komplecik spodoba się Lence, kiedy podrośnie i będzie miała świetną pamiątkę 
:)

Kartkę zgłaszam na:
Pozdrawiam
:)


7 komentarzy:

  1. Piękna pamiątką, dopracowana i elegancka, dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Paper Passion

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się ten komplet podoba! Brawo za stonowane kolory i czyściutkie, bezbłędne wykonanie. Dziękuję za udzaił w wyzwaniu Paper Passion.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie i delikatnie, z dbałością o każdy szczegół :) dziękuję za wspólną zabawę na blogu PaperPassion

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i elegancki komplet :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion. Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. No o takiej kiecce marzy nie jedna mała księżniczka. Piękna i bardzo elegancka karteczka, dopracowana w każdym szczególe. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion i życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)