Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

niedziela, 22 listopada 2015

I LOVE U TO THE MOON AND BACK - LO

Witajcie!
Dzisiaj dzień moich inspiracji na blogu Wyzwania nie-kartkowe.
W tym miesiącu temat naszego wyzwania, to LO na białej bazie z użyciem co najmniej dwóch mediów oraz koloru srebrnego lub złotego.
Moje LO zatytułowałam "I LOVE U TO THE MOON AND BACK" i jest to layout, jaki chciałam zrobić już dawno temu, lecz strach miał wielkie oczy i obawiałam się wielkiej, białej przestrzeni do ogarnięcia... Przezwyciężyłam jednak ten strach, a nasze wyzwanie dodatkowo mnie zmotywowało i jest - magiczne, pełne blasku, moje piąte LO na białej bazie...
;)
Będzie sporo zdjęć szczegółów, ale nie wiedziałam, które wybrać... 
;)
Jak widać, jest na nim mnóstwo warstw i tekstur...
...sporo metalowych, srebrnych dodatków, 
a także cały ogrom błyskotek i mikrokulek, płatków miki...
Większość użytych mediów, to media 13arts. Dodatkowo użyłam mgiełek Pentart...
A do powstania tego LO, przyczyniła się Aida i jej warsztaty on-line na, na których dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy i z chęcią je wykorzystałam w tym LO
:)
Wam też podoba się tak jak mi...?
:)

LO, zgłaszam na:



Do zobaczenia!
:)

2 komentarze:

  1. Dziękujemy za udział w diabelskim wyzwaniu z "od A do Zet".
    Piękne i bardzo ciekawe LO! I jeszcze nasza kolorystyka :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)