Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

niedziela, 1 listopada 2015

EXPRESS YOURSELF

Hej, hej!
Just Tag It ma dzisiaj dla Was nowe wyzwanie z baaardzo ciekawym tematem...
Koniecznie sprawdźcie jakie, ale najpierw obejrzyjcie moją pracę!
;)
Mimo dzisiejszego dnia, pełnego zadumy i smutku po tych, którzy odeszli, do innego - może lepszego świata, przygotowałam mocno kolorowego, zwariowanego taga.
:)
Tło, zrobiłam z pomocą mediów - głownie 13arts.
Kwiaty, zrobiłam własnoręcznie. 
Możecie sami wykonać podobne, a z pomocą, przyjdzie Wam mój kurs, który znajdziecie - TUTAJ.
Płaskie kwiaty i motyle, wycięłam z arkuszy do samodzielnego wycinania od AltairArt
Dodatkowo, wykorzystałam arkusik ATC Primy, cekiny, gesso, gel medium, pastę strukturalną, mikrokulki, kryształki MD, pręciki...
Nie mogę się zdecydować które zdjęcia wrzucić, więc na dokładkę, jeszcze kilka zdjęć szczegółów...
;)



Po szczegóły wyzwania, zapraszam na bloga JTI

Pozdrawiam
:)

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)