Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

niedziela, 1 listopada 2015

Clean and Simple

Witajcie!
Na blogu Skarbnicy Pomysłów, ruszyło właśnie kolejne wyzwanie - styl C&S, za którym ja nie przepadam - kto bacznie obserwuje mojego bloga, na pewno już o tym wie...
Tym razem w zrobieniu kartki w tym stylu, pomogły mi papiery UHK, a konkretnie jeden, z napisami - LOFT. Świetnie pasował do papierów AltairArt, z których zrobiłam bazę kartki - Meadow z kolekcji Night and Day oraz Event Horizon z kolekcji Made of Stars.
Kartkę odzobiłam wstążką w kropeczki.
Dodałam też serduszkowe naklejki
Więcej ozdób nie potrzeba, toż to kartka w stylu Clean andSimple
;)
Po szczegóły wyzwania, zapraszam na bloga Skarbnicy Pomysłów
:)
Do zobaczenia!
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)