Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

piątek, 16 października 2015

Z motylem

Witajcie!
Zapraszam na kolejne, tym razem mapkowe, wyzwanie w AltairArt
:)
Oczywiście obróciłam troszkę mapkę i lekko zmodyfikowałam...
Mapkę możecie zobaczyć na dole posta lub na blogu AltairArt.
W swojej kartce użyłam papierów Blue Monday, The Old Cottage 03/04 oraz Body&Soul 03/04
;)
Dziką różę, ukręciłam sama
;)
Motyle wytuszowałam dwoma kolorami oraz ozdobiłam perełkami...
Serdecznie zapraszam na nasze wyzwanie:
 
Pozdrawiam
:)

1 komentarz:

  1. Piękna... Przez tego ażurowego motyla sprawia wrażenie lekkiej i delikatnej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)