Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

czwartek, 1 października 2015

Ślub na niebiesko...

Hej!
Dzisiaj na blogu Skarbnicy Pomysłów rusza nowe wyzwanie -
COŚ, CO LATA...
          Mój wybór padł na ptaszorki i to z nimi postanowiłam zrobić kartkę, w końcu bardzo ładnie latają, prawda...? 
;)
Kartkę, praktycznie w całości zrobiłam z papierów GP - Wielki błękit 06 oraz Świeżo Malowane 05. Obrazek z ptakami, wycięłam z tego paska, a napis z tego
Kartka jest mocno warstwowa dzięki użyciu taśmy dystansowej, a brzegi niektórych warstw wytuszowałam niebieskim tuszem i pociapałam biała farbą...
Ozdób nie ma zbyt wiele, są to perełki i błyskotki,
a także bukiety - tym razem, z kupnych kwiatuszków i pręcików...
I jak podoba Wam się ślubna kartka w takich kolorach...?
:)

Po szczegóły wyzwania zapraszam na bloga SP
http://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/2015/10/wyzwanie-10-cos-co-lata.html

Swoją kartkę zgłaszam na:

http://dreamvalleychallenges.blogspot.com/2015/09/challenge-116-recipe.html

Do zobaczenia
:)
           

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)