Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

sobota, 17 października 2015

Mediowy tag

Witajcie!
Dzisiaj mam przyjemność zaprosić Was na nowe wyzwanie na blogu JUST TAG IT.
Tym razem ja prowadzę wyzwanie, a temat jaki dla Was mam to
MEDIOWY TAG
:)
Mój tag jest właściwie cały mediowy...
Użyłam całego arsenału mediów
:D
Kilka rodzajów farbek...
...mgiełek i tuszy...
...różnej wielkości mikrokulek, metalowych elementów, ramkę z masy MS, a także koronki, łańcuszka i papierowej różyczki
:)
Fajnie tak sobie pociapać, więc serdecznie Was zapraszam do zabawy z Just Tag It, a swój tag zgłaszam na:




Do zobaczenia
:)

8 komentarzy:

  1. Piękna kolorystyka i to tło - marzenie! :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest przecudny! Nie mogę się napatrzeć :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te wszystkie tekstury, no i powalający kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu październikowym ScrapShop!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)