Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

sobota, 10 października 2015

Dla faceta...

Witajcie!
Co prawda Dzień Chłopaka już za nami, ale mam dzisiaj dla Was, jako moją inspirację dla AltairArt, coś, co może być niespodzianką dla faceta z różnych okazji, nie tylko Dnia Chłopaka...
;)
Kartka - gorset, związany czerwoną wstążką, a w środku...
...komplecik bielizny, z wsuniętym za majteczki bilecikiem...
Pierwsza strona bileciku, to digi stempel pobrany stąd, a druga strona... 
To już moja inwencja twórcza
;)
Na wierzchu, też znaleźć można mały bilecik - nie trudno domyślić się jaki napis widnieje na jego drugiej stronie
;)
Wykorzystałam papier Black Planet z kolekcji Hoist The Colours AltairArt oraz arkusz RED z nowej kolekcji UHK
Róże, zrobiłam sama, a ich brzegi wytuszowałam czarnym i złotym tuszem.
Kilka ozdobnych przeszyć...
...trochę falbanek i gotowe!
:)
Gdyby ktoś potrzebował karnet na 50 całusów... Proszę bardzo - do pobrania, moja druga strona bileciku
(należy otworzyć w nowej karcie lub oknie, aby ujrzeć pełny romiar)
;)

Do zobaczenia
:)

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)