Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

czwartek, 22 października 2015

Alterowany przedmiot - opakowanie po serkach

Witajcie!
Dzisiaj czas na moją inspirację do wyzwania
"Alterowany przedmiot związany z nauką"
 na blogu Wyzwania nie-kartkowe
:)
Zalterowałam opakowanie po trójkącikach Hochland i stworzyłam pojemnik na drobiazgi z biurka, takie jak: temperówki, spinacze, gumki do mazania.
Tak wyglądało pudełeczko przed zalterowaniem
A tak już zalterowane
Do ozdobienia go, wykorzystałam m.in. metalowy zamek błyskawiczny, guziki, półperełki, mikrokulki, motylka z masy MS, metalowe listki i pręciki..
A także produkty 13@rts: gesso, i całą masę mgiełek oraz farbek 
Swoje miejsce znalazły też papierowe kwiatuszki
I na koniec jeszcze zdjęcie szczegółów
:)
Pudełeczko poleciało do jednej z blogowych koleżanek, z którą wymieniałam się jesiennym KIT'em. Mam nadzieję, że jej się spodobało 
:)

Zgłaszam je na:


9 komentarzy:

  1. Ale fajne pudełko! Takie coś z niczego. Cudnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł i świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Absolutely beautiful and very feminine !! Thanks for joining us at the 13@rts.

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyszło i jakie zaskoczenie moje z czego to zrobiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł i super wykonanie :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pomysl genialny :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pudełko:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała przeróbka!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu 13arts!

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing work! Thanks for joining us at the 13@rts! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)