Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

poniedziałek, 28 września 2015

Taka sytuacja - LO

Witajcie!
Dzisiaj dzień moich inspiracji w Skarbnicy Pomysłów i mam dla Was kolejne LO - trzecie, a właściwie drugie bo zrobione przed tym, które pokazałam Wam jakiś czas temu
;)
 Tym razem, na warsztat wzięłam zdjęcie żyrafy z Wrocławskiego ZOO.
Zwróćcie uwagę na tabliczkę z napisem po lewej i na to co robi żyrafa...
...no i jak jej nie nakarmić...?
;)
 Papiery, które wykorzystałam, to Skies oraz Lava od AltairArt. Wykorzystałam też ten pasek, z którego wycięłam napis "TAKA SYTUACJA". Są też paseczki z arkusza Nebula...
 Dodatkowo, użyłam gesso, pasty strukturalnej oraz mgiełek 13arts (Pastel Black, Pastel Carmel oraz Chalk Yellow Amber), a także maski Prima Cobblestone. Część elementów przykleiłam Magikiem, a inne na taśmę dystansową...
 Mam nadzieję, że po ostatnim -mroźnym poście, dzisiaj przypomniało Wam się ciepłe lato...
;)

Layout zgłaszam na:

 


http://craftpassion-pl.blogspot.com/2015/09/wyzwanie10-wakacyjne-wspomnienia.html

Do zobaczenia!
:)


3 komentarze:

  1. Bardzo fajne LO, nie wiedzieć czemu, ta wyszarpana dziura kojarzy mi się z Afryką:)
    Ale ja tu szukam dzisiaj paseczków:) I są!
    Dziękuję za wspólną zabawę z 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna praca :) Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu. Sklep-Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne LO :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)