Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

wtorek, 22 września 2015

Tag bez kwiatów

Witajcie!
Dzisiaj kolej na moją inspirację dla bloga Wyzwania nie-kartkowe.
Tematem nowego wyzwania jest tag bez kwiatów.
Ja, przygotowałam słodki tag dla chłopca - małego lub dużego, w którym wykorzystałam elementy wycięte ze starej kartki urodzinowej, a także papiery Jungle od AltairArt oraz Moja najmilsza 01 GP
;)
Tło urozmaiciłam, dodając zielone kółka tuszowane przez maskę...
Tag zdobią też jasno-zielone kropki akrylowe i ciemno - zielona wstążka z kokardką...
...jest też wielki, ciemno zielony guzik
Mam nadzieję, że mój tag przypadnie Was do gustu i zachęci do wzięcia udziału w naszym wyzwaniu! po szczegóły zapraszam na bloga:
Tag, zgłaszam na:

- Wyzwanie w Przyda-się - "KOŁO/OKRĄG"
http://blogprzyda-sie.blogspot.com/2015/09/wyzwanie-wrzesniowe-koookrag.html

Do zobaczenia
:)

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)