Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

wtorek, 1 września 2015

Pierwsza w tym roku - oszroniona kartka świąteczna

Witajcie!
Za oknem upał niesamowity - 34 stopnie w cieniu, więc dzisiaj - trochę dla ochłody, przychodzę do Was z pierwszą w tym roku kartką świąteczną. Kartką ścinkową, którą przygotowałam na nowe wyzwanie w Skarbnicy Pomysłów.
:)
Do zrobienia takiej zimowej, oszronionej kartki świetnie nadają się obie strony papieru Cold/Fish Eye z kolekcji Between Night and Day od AltairArt. Miałam akurat jeszcze ścinki papieru Andromeda, a także granatowego z brokatem i zembossowanego białego papieru wizytówkowego. Świetnie pasowały kolorystycznie, więc również je wykorzystałam
:)
Na kartce umieściłam pierwsze w tym roku, zrobione przeze mnie z białego perłowego papieru wizytówkowego, poinsecje...
:)
Napis, to digi stempel od Joli 
:)
Jak widać, kartka jest mocno warstwowa 
;)
Kartkę ozdobiłam opalizującymi perełkami i srebrnymi dżetami, a brzegi poszarpałam i pociapałam białą farbą...
...a także, malutkim dzwoneczkiem
:)
A na koniec, zdjęcie moich ścinków.
Oczywiście, pośpieszyłam się i przed zrobieniem zdjęcia, docięłam i przykleiłam największy ścinek do bazy - wybaczcie...
;)
Po szczegóły wyzwania, zapraszam na bloga SP

A swoją kartkę zgłaszam na:

-  Wyzwanie #8 w Scrap and Skill - dowolna praca scrapbookingowa 
http://3.bp.blogspot.com/-dwgickfOjRg/Vdb-zTcIxEI/AAAAAAAAKsw/KcTLraa9LGA/s400/baner%2Bscrap%2527n%2527skill%2B%25238%2Bdowolna%2Bpraca.jpg

- Challenge #95 Christmas on Creative Card Crew

Do zobaczenia
:)

7 komentarzy:

  1. Cudnie chłodna i oszroniona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię karteczki z cytatami :) Twoja jest piękna! dziękuję za udział w wyzwaniu S'n'S :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna, bardzo elegancka kartka w świetnych kolorach! dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill

    OdpowiedzUsuń
  4. This is great! Thanks for joining us at CCC xx Jan DT

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna praca.Super chyba wlasnorecznie robione kwiaty.Dziekuje za udzial w wyzwaniu Scrap'n'skill

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca.Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'skill

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest bardzo ładna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'skill :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)