Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

piątek, 25 września 2015

Oszroniona gałązka...

Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was coś innego niż kartka...
Noce i poranki bywają już zimne, niekiedy mam wrażenie, że rano był przymrozek, więc kiedy zobaczyłam tablicę inspiracji na blogu 13arts, od razu wiedziałam co przygotuję...
No i jest!
:)
Obrazek do powieszenia, postawienia - jak kto woli, a na nim oszroniona, przysypana lekko śniegiem gałązka z ostatnimi, jeszcze kwitnącymi kwiatami...
Zrobiło się zimno, co....?
:)
Bazę, zrobiłam z niepotrzebnego kawałka tektury introligatorskiej.
Oszroniona gałązka jest naturalna - znaleziona na trawniku,
a kwiatki zrobiłam sama 
:)
Całość pociapałam sztucznym śniegiem, gesso i "sypkim śniegiem". Gałązkę, kwiaty i sypki śnieg, przykleiłam Gel Medium. Dodatkowo, brzegi "spękałam" dwu-składnikowym lakierem, a w pęknięcia wtarłam lawendowe cienie...
Brzegi przetarłam srebrnym i szarym tuszem.
;)

Swoją pracę zgłaszam na:

- Wyzwanie #34 w 13arts - "MOODBOARD"
http://13artspl.blogspot.com/2015/09/september-challenge-34-moodboard.html

- Wyzwanie #9 w Studio75 - "KWIATY"
http://studio75pl.blogspot.com/2015/09/wyzwanie-9-challenge-9.html

Do zobaczenia
:)

4 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)