Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

czwartek, 10 września 2015

Nieśmiertelni...

Witajcie!
Wakacje już się skończyły, ale sezon ślubny jeszcze trwa, wiec dzisiaj kolejna kartka ślubna...
A do tego, post całkiem długi i na końcu - niespodzianka
;)
Do zrobienia kartki użyłam obu stron jednego z papierów z kolekcji Made of Stars - Pulsar/Andromeda, a także stronę z murkiem papieru Body & Soul 01/02
Zrobienie tej kartki nie było prostym zadaniem bo miała zawierać pewne logo i nie bardzo wiedziałam gdzie je umieścić... Na szczęście wpadłam na pewien pomysł...
;)
Kartkę ozdobiłam kolorowymi kwiatami, kokardką i perełkami...
Mam nadzieję, że spodobała się Młodym...
;)

I na koniec - niespodzianka!
Od dzisiaj - aby  latwiej Wam było trafić do mnie, w pasku bocznym mojego bloga, "wisi" moja wizytówka z FB...
Zapraszam wszystkich na swój profil na FB, tam czeka na Was niespodzianka - candy ze sponsorem - AltairArt, a do wygrania - najnowsza kolekcja AlrairArt!
:)

Uwaga! Jest to candy z okazji założenia FanPege na Facebooku, więc jest to tylko i wyłącznie candy  na Facebooku i tylko i wyłącznie tam można wziąć w nim udział.
Co należy zrobić...? 
Należy polubić mój FP, post z Candy, a także profil sponsora - jeśli jeszcze go nie lubicie
;)

Swoją kartkę zgłaszam na:

- Wyzwanie sierpniowe z paleta kolorów w Digi Scrap
http://digi-scrappl.blogspot.com/2015/08/wyzwanie-sierpniowe-kolorystyczne.html

- Wyzwanie #9 w Studio75 - "Kwiaty"
http://studio75pl.blogspot.com/2015/09/wyzwanie-9-challenge-9.html

Do zobaczenia
:)

6 komentarzy:

  1. Prześliczna praca,przepiękna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka, dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka i cudne kwiaty!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 i życzę powodzenia!
    Lady E Studio75 DT
    www.scrapartbyladye.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna karteczka! dziękujemy za udział w wyzwaniu Studio 75

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)