Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

wtorek, 1 września 2015

Muchomorki

Hej, hej!
Dzisiaj blog Just Tag It zaprasza na kolejne wyzwanie, którego tematem są...
...grzyby!
:)
Ja wybrałam muchomorki bo choć trujące...
Mają pełne uroku, czerwone kapelusze w białe kropki.
:)
Malutkie muchomorki ulepiłam z modeliny
=)
Pod dużym kapeluszem, na którym przysiadł motyl, schowała się dziewczynka Gorjuss
;)
Kilka złotych dodatków, troszkę sznurka, napis i gotowe!
:)
Po szczegóły wyzwania, zapraszam na bloga:


A ja, swój tag, zgłaszam na:



Do zobaczenia!
:)

7 komentarzy:

  1. Śliczna kartka. Życzę powodzenia :D
    Pozdrawiam klik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, dawno żadna mnie tak nie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Muchomorki pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!!! Rewelacyjne muchomorki!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Białe Kruczki

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochalam sie w tym tagu i tych muchomorkach i gorjussowej dziewczynce:)

    OdpowiedzUsuń
  6. beautiful tag ! Thank you for taking part in the job DSС!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)