Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

poniedziałek, 14 września 2015

Moje drugie LO :)

Witajcie 
Chyba pomęczę Was troszkę layout'ami, ale bardzo spodobała mi się zabawa z nimi, oglądam więc mnóstwo tutoriali i "doszkalam się"...
Oto efekty...
;)
 Narazie pracuję według mapek...
To LO wykonałam według starej mapki Skechabilities #145, wykorzystując papier LemonCraft z kolekcji Sercem Malowane - Radość...
 Tło, pod zdjęcie z tegorocznych wakacji wyciapałam gesso, a następnie wypsikałam mgiełkami 13arts - Pastel Carmel, Chalk Yellow Amber oraz złotą mgiełkę innej firmy i brązową domowej roboty 
:)
 Różyczki i listki zrobiłam własnoręcznie, a dodatkową ozdobę stanowią zakochane ptaszyny z masy w kolorze terakoty 
:)
Dodatkowo wykorzystałam jeden z arkusików z zestawu ATC Princess od Primy oraz różowy papier Świeżo malowane 04, a także miedziany element - serwetka i jasno-brązowy tusz.
:)

Layout zgłaszam na:



Do zobaczenia
:)


6 komentarzy:

  1. Gorgeous layout! Love those papers! Great background work and layers! All the best from SATW! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful page! Thanks so much for playing along with us at SATW & 7 Dots Studio!!

    OdpowiedzUsuń
  3. I don't know which I love better, the layout or the photos! All it is amazing! Thanks for joining our mood board at SATW!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. So wonderful! Love the beautiful colours!
    Thank you for playing along with us at SATW. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely layout! Beautiful take on the moodboard :) Thank you so much for playing with us at Scrap Around the World.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh such a sweet layout.
    Thank you for joining us at Scrap Around The World

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)