Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

środa, 2 września 2015

Kolorowy tag z ptaszorkami

Witajcie!
Zostało jeszcze pół miesiąca na zrobienie pracy na wyzwanie AltairArt z paletą barw, więc postanowiłam przypomniec Wam naszą świetną paletę i przygotowałam kolorowy tag
:)
Do zrobienia tego taga, użyłam głownie papieru Lost in time z kolekcji Falling Stars. 
Postanowiłam, że główną ozdobą taga, będzie para ślicznych ptaszków z masy, które umieściłam w owalnej ramce
;)
Dookoła ramki, ułożyłam bukiet z brzoskwiniowych róż oraz niebieskich i pomarańczowych kwiatków Sweetheart..
Z ciemno-zielonego papieru Jungle wycięłam listki. Dla uzyskania większego kontrastu, wytuszowałam ich brzegi czarnym tuszem.
Napis "Love is in the Air", wycięłam z tego paska z napisami.
Brzegi kartki również potuszowałam czarnym tuszem i nieco podarłam 
;)
Tag, zgłaszam na:

- Wyzwanie wrzesniowe w Digi Scrap

Do zobaczenia!
:)

5 komentarzy:

  1. Cudowny tag...te kolory i kompozycja...super :) Dziękuję serdecznie za udział w wyzwaniu Digi-Scrap.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra praca, dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne energetyczne kolory :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)