Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

niedziela, 16 sierpnia 2015

W Dniu Waszego Ślubu

Witajcie!
Jeszcze pól miesiąca trwa Nasze monochromatyczne wyzwanie w Skarbnicy Pomysłów. Jako przypominajkę, przygotowałam ślubną kartkę w różnych odcieniach niebieskiego...
:)
 Kartkę, prawie w całości, zrobiłam z obydwu stron arkusza Cold/Fish Eye z kolekcji Between Night and Day.
Środki serc, podkleiłam papierem wizytówkowym - granatowym z brokatem oraz białym perłowym z wzorem...
Muchę, ulepiłam z modeliny
;)
Aby rozjaśnić nieco kartkę, do bukietu z niebieskich i granatowych kwiatów, dodałam małe, białe różyczki
 Napis wycięłam z tego arkusza dodatków.
Wszystko przykleiłam na taśmę dystansową oraz niezawodnego Magika
:)

Kartkę zgłaszam na:

- Wyzwanie muzyczne w Craftowym Ogródku - "Białe gołębie"

Do zobaczenia
:)

1 komentarz:

  1. fantastyczna , szczególnie pomysł z ubranymi serduszkami

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)