Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

piątek, 28 sierpnia 2015

Ślubna kartka w złocie...

Witajcie!
Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną kartką ślubną, w końcu sezon ślubny w pełni
;)
Jest to jedna z tzw. "kartek na bogato"...
Do jej przygotowania użyłam papierów AltairArt - First Butterfly oraz Verloren, a także złoty papier wizytówkowy, z którego wycięłam pergolę i kuty płot. Listki pnące się po pergoli, wycięłam z tego, zielonego papieru 
:)
Na pergoli, dookoła Młodej Pary, ułożyłam tez bukiety z białych kwiatów... Różyczek i małych kwiatów Sweetheart, a nad Parą, zawisła para gołąbków, trzymających serduszko
:)
Kartkę wykończyłam dodatkami również w kolorze złota
:)
Mam nadzieję, że kartka spodobała się Młodej Parze 
:)

12 komentarzy:

  1. Przepiękna,zachwycająca kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękną bramę zrobiłaś dla młodej pary :) śliczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Very beautiful!!! Love this soft colors!
    Thanks for playing with Fabrika Dekora)

    OdpowiedzUsuń
  4. Very beautiful! Thanks for playing with Fabrika Dekora)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna kartka! Dziękujemy za udział w wyzwaniu I like challenges!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka, bardzo delikatna i romantyczna - idealna na ślub Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu I like challenges. Życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż tu dużo pisać - klasyka! Piękna karteczka ;-)
    ps. Dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)