Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

sobota, 1 sierpnia 2015

Monochromatyczne życzenia

Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was mocnoo warstwową kartkę w różnych odcieniach różu...
Przygotowałam ją na nowe wyzwanie Skarbnicy Pomysłów, którego temat, to monochromatyczność
:)
 A skąd pomysł na taką kartkę...? Pewnie już większość z Was się domyśla... Oczywiście! Uwielbiam kartki Klaudii i właśnie jej kartkami się zainspirowałam...
:)
Kwiaty jabłoni, oczywiście zrobiłam sama 
:)
 Życzenia "zamknęłam" w tekturkowej ramce, którą ozdobiłam małym motylkiem z masy MS odciśniętym z foremki MS... Dodałam kilka perełek, pręciki i upchnęłam spore ilości koronek pod kolejnymi warstwami kartki
;)
 Praktycznie całą kartkę zrobiłam z papieru LemonCraft - Melancholia, który możecie nabyć w Skarbnicy Pomysłów. Dodatkowo, użyłam  niezawodnego Magika i taśmy dystansowej.
Po szczegóły wyzwania zapraszam na bloga SP.

Swoją, monochromatyczną kartkę zgłaszam na:

- Wyzwanie#6 w I like challenges - "Tekturowa ramka"

- Diabelskie Wyzwanie z Craft Passion - "MONOCHROMATYCZNE"

- Challenge#137 in Card und more - "BINGO"
(lace - pink - no image)
http://cardsundmore-challengeblog.blogspot.com/2015/07/challenge-137-bingo.html


Do zobaczenia!
:)

9 komentarzy:

  1. lovely card
    thanks for joining us at cards und more
    hugs Tinchen

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks so much for joining our Cards und More Challenge - I really like your creation!

    The best of luck, Elisa

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka :)
    Dziękuję za udział w Diabelskim wyzwaniu z Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna praca! Bardzo klimatyczna :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu I like challenges!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetną kartkę wykonałaś. Te falbanki, koronki i kwiaty - rewelacja. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu I like Challenges i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ jest piękna, i te cudne kwiaty - śliczności!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kartka, delikatna, romantyczna... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)